א.ב. מתכננים

http://www.abt.co.il
החברה: א.ב. מתכננים חברה לאדריכלות והנדסה מציעה מגוון רחב של שירותי תכנון בתחומי אדריכלות והנדסה בתחומים של תעשיה, חקלאות ופיתוח הכפר. זהו משרד תכנון רב-תחומי מהמובילים והוותיקים בישראל הידוע בזכות מתכנניו - אדריכלים ומהנדסים המובילים חזון אדריכלי, תכנון ועיצוב יצירתיים ומומחיות הנדסית.

המטרה: מעבר ממערכת מבוססת דוס מיושנת המטפלת בנושאי הנה"ח בלבד ליישום כלל מערכתי של מערכת שתתמוך בכל הפעילויות הפיננסיות והתפעוליות של החברה המתמחה בניהול פרויקטים מורכבים ותאפשר ברמה הטכנולוגית ובתכונותיה למנהלי פרויקטים וראשי צוותים לקבל מידע מקיף בזמן אמת על כל פרויקט ופרויקט ותספק תמונה כוללת למנהלי החברה ומנהלי הכספים כדי שיוכלו לקבל החלטות על סמך ניתוח מושכל של הנתונים.

האתגר: הסבת נתונים ממערכת מיושנת למערכת המבוססת על פלטפורמה מחזית הטכנולוגיה. התאמת התוכנה לצרכים המיוחדים של המשרד כולל אופציה של שליטה בהרחבה של מעגל המשתמשים באופן מיידי ואפשרות התרחבות עתידית. מעבר מתמיכה בצוות הנה"ח בלבד לחברי ההנהלה, מנהלי פרויקטים וראשי צוותים ובמקביל ליצור מידור בגישה לנתונים עפ"י נושאי התפקידים השונים. ומעל לכל, החלפת המערכות והטמעת המערכת החדשה באופן שלא יפריע לפעילות העסקית השוטפת.

הפתרון: התקנת מערכת "השחף" מבית נרקיס, מערכת המיועדת לניהול פרויקטים מורכבים המתנהלים לאורך זמן. השימוש בפלטפורמה של השחף אפשר הוספת פונקציות ותכונות לפי צרכיו המיוחדים של הלקוח והמבנה הגמיש והמודולארי שלה מאפשר לחברת א.ב. מתכננים להרחיב את מעגל המשתמשים ואת מספר הפרויקטים בהתאם לגידול בפעילות החברה.

ההישגים והיתרונות:

  • החלפת מערכת מיושנת הנותנת פתרון חלקי במערכת חדשנית המספקת פתרון ERP מלא
  • יותר מ 30 משתמשים במערכת בו זמנית, הכוללים מנהלים כלליים, מנהלי פרויקטים וראשי צוותים
  • כ-100 משתמשים המזינים דיווחי שעות עבודה יומיות
  • קישור מקוון לאינטרנט עם אפשרות שימוש בדוא"ל ובתוכנות אופיס כחלק מהמערכת
  • מערכת המספקת פרטים מדויקים ואמינים ומאפשרת ניתוח נתונים בזמן אמת ובכל עת