ד.א.ל הנדסה בע"מ

http://www.del.co.il

החברה: קבוצת ד.א.ל כוללת שתי חברות פרטיות מהמובילות בארץ בתחום התכנון, הניהול והפיקוח בהנדסה אזרחית. לחברות ניסיון רב בתכנון וניהול פרויקטים בארץ ובחו"ל במגוון היקפים.

ד.א.ל הנדסה בע"מ עוסקת בתכנון תשתיות והנדסה אזרחית : כבישים, מסילות, שדות תעופה , עבודות פיתוח, ניקוז ועוד במגוון רחב של פרויקטים. החברה מתמחה בתכנון משולב של פרויקטים רב תחומיים.

ח.פ.ת - חברה לפתוח ותשתיות בע"מ שהיא חברת בת של ד.א.ל הנדסה בע"מ עוסקת בניהול כולל של פרויקטים רב תחומיים ופרויקטי הקמה בענפי הבניה והתשתית, וכמו כן מתמחה בניהול והובלה של מגה-פרויקטים לאומיים בשיטת BOT ו- PFI.

המטרה: מערכת תוכנה לניהול כולל ומקיף של המידע הקשור בפרויקטים של החברות בקבוצה. מערכת ניהול המאפשרת בין השאר, ניהול התקשרויות עם לקוחות, מעקב גבייה ותקבול, הפקת חשבוניות מס וקבלות, ניהול התקשרויות עם קבלני משנה ותשלומים, תשומות שעות עבודה, בקרה כספית,; ניהול משאבי-אנוש של החברה ובניית תקציבי כח-אדם המבוססים על חישובי עלויות שכר עובדים ודיווחי תשומות בפועל; ניהול צי רכב; תזרים מזומנים ועוד.

האתגר: מתן מענה במערכת אחת לשתי החברות בקבוצה וסוגי עבודות שונים תוך התממשקות למערכות נוספות, בניהול של צוות לא גדול של אדמיניסטרציה. בנוסף, מתן מידע פיננסי מדויק ואמין בזמן אמיתי למנהלי החברה.

הפתרון: מערכת "השחף" מבית נרקיס, מערכת רב חברתית, המיועדת לניהול עבודות ופרויקטים מורכבים המתנהלים לאורך זמן. המבנה הגמיש והמודולארי של השחף מאפשר לחברות בקבוצת ד.א.ל לנהל on-line את מגוון הפעילויות הפיננסיות והתפעוליות הקשורות בניהול כל פרויקט ופרויקט בקבוצת החברות ולהתממשק למערכות אחרות בחברה

ההישגים והיתרונות:

  • התייעלות קבוצת החברות בנושאים כלכליים ותמחירים
  • פתרון ERP מודולרי גמיש לשינויים הפועל ללא הפסקה כבר למעלה מ-15 שנים
  • מערכת המספקת תמונה מהימנה של בקרה כספית וכלכלית לכל פרויקט ו/או יחידת ייצור על פני תקופה נתונה
  • יותר מ-85 משתמשים בחברות בקבוצה בו זמנית המדווחים תשומות ותעסוקה
  • צוות מצומצם מתפעל את הקבוצה כולה עם תוכנה אחת